Wednesday, December 04, 2013

For Fuzzy Daddy & Jose



Είναι δεκάδες για να μην πω εκατοντάδες οι φορές που έχω σιχτιρίσει άσχημα την ανακάλυψη που λέγετε ιντερνετ. Από την άλλη όμως του λέω και «ευχαριστώ» για την δυνατότητα που μου έδωσε να εξασκώ και τα χόμπι μου όπως η μουσική.


Όταν έφτιαξα αυτό το blog δεν περίμενα ποτέ ότι θα έχω την δυνατότητα να γνωρίζω ανθρώπους από απόσταση όπως τον Στέφανο Παναγιωτάκη. Τον άνθρωπο των Purple Overdose και των Electric Prunes.  Έναν άνθρωπο που είχε την απίστευτη καλοσύνη κάποτε λόγω του blog να μου στείλει ένα δέμα με απίστευτο μουσικό περιεχόμενο. «Στέφανε συγνώμη που σε ξέχασα αλλά θα σε πάρω ευθύς τώρα τηλέφωνο».

Μεσολάβησε ένα χρονικό διάστημα με πολλές αλλαγές σε κάθε επίπεδο. Ένοιωσα λοιπόν ξανά την ανάγκη να βάλω και πάλι το blog σε λειτουργία και δεν πίστευα σε καμία περίπτωση ότι θα βρεθούν και πάλι παντελώς άγνωστοι προς εμένα άνθρωποι όπως ο FuzzyDaddy (http://boozetunes.blogspot.gr/) ή ο Ισπανός Χοσέ (http://tommentonenlacuadra.blogspot.gr/), οι οποίοι χαροποιήθηκαν με την «επιστροφή» μου και για τα Χριστούγεννα έκατσαν και σκάρωσαν αυτή την συλλογή για δώρο.


«Ειλικρινά δεν έχω λόγια να σας ευχαριστήσω και νοιώθω παντελώς αμήχανα που δεν ξέρω με ποιόν τρόπο να σας ανταποδώσω την χαρά που μου δώσατε. Χαίρομαι διπλά που αυτή η μουσική μας έφερε έστω κι έτσι κοντά. Σας ευχαριστώ μέσα από την ψυχή μου και σας εύχομαι τις πιο χαρούμενες γιορτές»

Jose i use translator to write in your language

"Jose, honestamente, no tengo palabras para agradecer a usted y me siento totalmente avergonzado de que yo no sé cómo corresponder la alegría que me has dado. Glad doble que esta música nos ha llevado incluso tan cerca. Le damos las gracias de mi alma y yo le deseamos las celebraciones más alegres »

Jose..."el mago de las Psych cabras"



Estimado amigo José le doy las gracias tanto por su amabilidad y por su compilación de música. Usted debe saber que España siempre está en mi corazón, ya que fue el primer lugar fuera de Grecia que visita por vacaciones cuando era joven (23). He pasado en España una maravillosa e inolvidable mes. Vi tu maravilloso video con las cabras Psych. Sé exactamente lo que estás haciendo allí. Mis abuelos eran pastores.
Sea siempre muy bien mi amigo...


The Wailers - Out Of Our Tree



Tracks:
01 - Bob Theil - Wind In The Wires
02 - Philwit And Pegasus - Winter Face
03 - Magna Carta - Mid Winter
04 - Fotheringay - Winter Winds
05 - Pentagle - The Cherry Tree Carol
06 - Earth Opera - All Winter Long
07 - Fallen Angels - Look At The Wind
08 - Jan & Lorraine - Snow Roses
09 - Nirvana - The World Is Cold Without You
10 - Carol Stromme - Warm
11 - Francoise Hardy - Song Of Winter
12 - Steve & The Board - Lonely Winter
13 - The United Travel Service - Snow
14 - Transatlantic Subway - Winter Snow
15 - The Looms - I Have Never Seen Snow
16 - The Rainy Daze - Snow And Ice And Burning Sand
17 - Flying Karpets - Winter Song
18 - Shadow Casters - Cinnamon Snowflake
19 - Try Harder - Through Winter & Sunshine
20 - The Bevis Frond - Cold Rain & Snow




4 comments:

jose kortozirkuito said...


Γιώργος φίλου:
Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος για να εμφανιστεί σε αυτό το blog που έχω θαυμάσει από την αρχή, αλλά έχετε δεκαπέντε μήνες χωρίς απόσπαση, έχετε πάντα στη λίστα μου των "Φίλων Blogs".
Όταν ο καλός μου φίλος Fuzzy μπαμπάς είπε Μου αρέσει η ιδέα αυτού του έργου, σχεδόν να του πω όχι, σκέφτηκα ότι δεν θα ήταν σε θέση να το κάνει, αλλά τελικά δέχτηκε την πρόκληση και είμαι ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα.
Ελπίζω ότι αυτό είναι η αρχή μιας όμορφης φιλίας.
Η νέα σας τον Ισπανό φίλο
Jose

Fuzzy Daddy said...

Y lo hiciste muy bien , brother José
Σήμερα εμείς νοιώσαμε πολύ όμορφα εδώ , με την μικρή συμμετοχή μας σε αυτό το θαυμάσιο blog . Να είστε όλοι καλά . Θα τα ξαναπούμε.

Unknown said...

Και γαμω τις φασεις!Σπανιολε εισαι πολυ τυχερος ανθρωπος.Τα δεοντα κι απο μενα.

jose kortozirkuito said...

Hello friend
Error in track-list.
Track 17 "Winter Song" is perfomed by "Electric Train".
"Flying Karpets" is the tittle of other side of single.
Sorry